شفاجو کسب و کاری برای ارائه خدمات هدفمند

«وبسایت شفاجو» یکی از کسب و کارهای آنلاین جالب در زمینه مراقبت های سلامت است. این وبسایت فضایی برای افراد به وجود می آورد که میان پزشکان و مراکز درمانی ثبت شده در سایت جستجو کنند، از پزشکان وقت بگیرند و سوالاتی که در زمینه بهداشت و درمان دارند را بپرسند. همچنین پزشکان و مراکز درمانی هم با ارائه اطلاعات خودشان می توانند به معرفی و بازاریابی خدماتشان بپردازند. در بخش مطالب تندرستی این وبسایت مقالاتی در زمینه های مختلف بهداشت و درمان ارائه شده است.

در بخش معرفی این وبسایت امده است:
ما در شفاجو بدنبال افزایش سطح سلامت افراد جامعه و ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامتی هستیم. افزایش آگاهی افراد نسبت به موضوع بهداشت و سلامت، بهبود ارائه خدمات پزشکی، ایجاد جریان آزاد اطلاعات و شفافیت در این حوزه دغدغه ماست زیرا ما معتقدیم: با ارزشترین ثروت سلامتی است.

شفاجو برای پزشکان و مراکز درمانی
شفاجو برای پزشکان و مراکز درمانی بستری را فراهم می کند تا آنها بتوانند از علم فناوری اطلاعات کمک گرفته، و خدمات خود را آسانتر، مؤثرتر و در زمان کمتر به انجام برسانند. برخی از خدمات شفاجو در این رابطه:

  • معرفی هدفمند و مؤثر پزشکان و مراکز درمانی
  • نوبت دهی آنلاین
  • مشاوره آنلاین
  • انتشار به روزترین مطالب سلامتی

شفاجو برای همه مردم
در دنیای امروز هر ساله تعداد زیادی از مردم جهان بر اثر همه گیری بیماری های مزمن دچار مرگ زودرس می شوند. عادات نامطلوب در شیوه ی زندگی عامل اساسی این مسئله است. وقت آن رسیده است که بپذیریم سلامتی تنها بیمار نبودن نیست، بلکه حرکت در مسیری است که ما را از رویارویی با بیماری ها حفظ کند.
هدف ما از مجموعه فعالیتهایی که در شفاجو انجام میدهیم در نهایت افزایش سطح سلامت و کیفیت زندگی عموم افراد جامعه است. ما در حال تحقیق و توسعه راهکارها و استراتژیهای عملی برای حفظ سلامت هستیم که بزودی در قالب محصولات جدیدی عرضه خواهد شد.

شفاجو در ششمین جشنواره وب ایران به عنوان وبسایت برگزیده معرفی شده است و به لحاظ طراحی و نمای ظاهری دارای گرافیک و رابط کاربری مناسبی است. این وبسایت به عنوان یک کسب و کار از دو طریق کسب درآمد می کند:
۱٫ دریافت مبلغ عضویت از پزشکان و مراکز درمانی که در وبسایت عضو می شوند بر اساس خدماتی که دریافت می کنند
۲٫ دریافت مبلغ تبلیغات در وبسایت

کسب و کار این وبسایت بر اساس نیاز به داشتن اطلاعات از خدمات درمانی و ایجاد ارتباط میان ارائه دهندگان خدمات درمانی و بیماران بنا شده است.

بهبود کیفیت خدمات سلامت با شناخت دقیق عملکرد سیستم و استفاده از روش‌ها و ابزارهای مناسب علم مدیریت حاصل می‌شود. در وبسایت بهبود خدمات سلامت به مفاهیم و روش‌های مدیریتی در حوزه سلامت می‌پردازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *