نی نی سو توجه به دغدغه مادران

یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها مسائل مربوط به فرزندانشان است و داشتن اطلاعات و مهارت های لازم برای فرزندآوری، نگه داری و تربیت فرزندان همیشه یکی از مهم ترین اولویت های مادران است. این نیاز می تواند بازار خوبی برای خدماتی در این زمینه به وجود بیاورد. یکی از کسب و کارهای جالب در این ارتباط وبسایت نی نی سو است که یک سیستم اطلاع رسانیست که از بستر SMS برای به اشتراک گذاشتن مطالب مفید برای مادران جوان استفاده می نماید. نی نی سو خودش را مرجع تخصصی آموزش مادران جوان مادرانی که کودکان صفر تا یک سال دارند معرفی کرده است.

در این وبسایت در توضیح خدمات قابل ارائه چنین آمده است:
در کشور ما کودکان زیادی از مشکلات یادگیری، عاطفی و جسمی رنج می برند و در اکثر موارد ، علت این مسئله «ناآگاهی» والدینشون از اصول تربیتی و رشد کودک بوده !
بسته «پشتیان مادر» نی نی سو یک سیستم اطلاع رسانیست که به صورت روزانه از بستر SMS برای به اشتراک گذاشتن مطالب آموزشی برای مادرانی که کودکان صفر تا یک سال دارند استفاده می نماید.
اس ام اس های «نی نی سو» کاملا هوشمند است و مطابق با سن فرزند شما ارسال می شود. این اس ام اس ها، شامل اطلاعات مفیدی در زمینه های « بهداشتی و پزشکی»، «بازی های مناسب هر سن»، «نیازهای عاطفی کودک و پاسخ به آن ها» و «دانسته های تربیتی» می باشد.

مدیران وبسایت به ازای دریافت مبلغی مشخص در قالب بسته های پیامکی به مادران نکات مهمی را آموزش می دهند. برای مدیریت این کسب و کار نکات مهمی وجود دارد از جمله:
• بازاریابی و یافتن مشتریان جدید: وجود وبسایت به این موضوع بسیار کمک می کند
• تامین محتوای مناسب برای بسته های قابل ارائه
• ارتباط با مشتریان و ایجاد حس خوب و رضایت در آن ها برای ادامه استفاده از خدمات وبسایت

پیامک امروزه مبنای کسب و کارهای مختلفی شده است که نی نی سو نمونه ای از آن ها است. این مدل کسب و کار در بخش خدمات و مراقبت های سلامت می تواند الگوی خوبی باشد

بهبود کیفیت خدمات سلامت با شناخت دقیق عملکرد سیستم و استفاده از روش‌ها و ابزارهای مناسب علم مدیریت حاصل می‌شود. در وبسایت بهبود خدمات سلامت به مفاهیم و روش‌های مدیریتی در حوزه سلامت می‌پردازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *