برای این که واقعا بتوانید در عمل بهبود خدمات بیماران را پیاده کنید لازم است دلیل شفاف و مشخصی برای کارتان داشته باشید و به یک هدف مشترک رسیده باشید، ابزارها و تکنیک‌های ایجاد تغییر را در اختیار داشته باشید و ظرفیت لازم برای تغییر را هم در خودتان ایجاد کرده باشید. ضمن این که باید بدانید از کجا باید شروع کنید. اگر هر کدام از این عناصر وجود نداشته باشد نتیجه کار شما رضایت بخش نخواهد بود و بهبود موثری حاصل نمی‌شود.

b

 

[divider]

منبع: کتاب مهارت های بهبود کیفیت خدمات سلامت

اشتراک گذاری

بهبود کیفیت خدمات سلامت با شناخت دقیق عملکرد سیستم و استفاده از روش‌ها و ابزارهای مناسب علم مدیریت حاصل می‌شود. در وبسایت بهبود خدمات سلامت به مفاهیم و روش‌های مدیریتی در حوزه سلامت می‌پردازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *