مشارکت با بیماران

مشارکت بیماران در خدمات مربوط به خودشان کم است

در حالی که بسیاری از صنایع، ارتباط با مشتری و افزایش مشارکت آن ها را محور خدمات خودشان قرار داده اند، بخش خدمات سلامت هنوز راه زیادی برای مشتری محوری پیش رو دارد. مطالعات انستیتو پزشکی آمریکا نشان می دهد که بیش از ۵۰% بیماران اطلاعات روشنی درباره خدمات درمانی خودشان دریافت نمی کنند و در نتیجه درمان آن ها با مشارکت خودشان انجام نمی پذیرد. مراکز بیمارستانی باید برنامه هایی برای افزایش مشارکت بیماران در روند درمانی اجرایی کنند تا علاوه بر افزایش رضایت بیماران، نتایج درمانی بهتری حاصل شود.

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرکتر؛ روی آن کلیک کنید.

مشارکت با بیماران

بهبود کیفیت خدمات سلامت با شناخت دقیق عملکرد سیستم و استفاده از روش‌ها و ابزارهای مناسب علم مدیریت حاصل می‌شود. در وبسایت بهبود خدمات سلامت به مفاهیم و روش‌های مدیریتی در حوزه سلامت می‌پردازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *