درباره ما

بهبود کیفیت همیشه دغدغه بیمارستان ها و مراکز درمانی بوده و هست. در طول سالیان اخیر موضوع بهبود کیفیت به روش های مختلف مورد توجه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی از یک سو به عنوان سیسات گذاران اصلی سلامت جامعه و بیمارستان ها از سوی به عنوان ارائه دهندگان خط مقدم خدمات بوده است. واحد رسیدگی به شکایات، واحد صدای مشتری، دفتر تعالی بالینی، واحد صدای مشتری، دفتر حاکمیت بالینی و دفتر بهبود کیفیت نام هایی هستند که در این سال ها وقتی اسمی از بهبود می آید همه شنیده ایم.

[box type=”info” ]بهبود کیفیت یک مسیر است که به دلیل پیچیدگی های خدمات و مراکز خدمات سلامت باید بگوییم مسیر پیچیده ای است در نتیجه نیاز به توجه و برنامه ریزی های دقیقی دارد تا نهایتا بیمارستان در مسیر بهبود قرار گیرد[/box]

با توجه به اهمیت بهبود کیفیت در بیمارستان ها و نیاز به وجود اطلاعات بومی و کاربردی در این زمینه هدف وبسایت بهبود خدمات سلامت ارتقای سطح دانش و مهارت های بهبود کیفیت مراکز درمانی و کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند به ویژه مدیران بیمارستان و مسئولان بهبود کیفیت است

[box type=”success” align=”aligncenter” ]هدف وبسایت بهبود خدمات سلامت ارتقای سطح دانش و مهارت های بهبود کیفیت مراکز درمانی و کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند به ویژه مدیران بیمارستان و مسئولان بهبود کیفیت است تا بیمارستان ها بتوانند در مسیر تحقق استانداردهای اعتباربخشی موثرتر عمل کنند[/box]

برای رسیدن به این هدف، مهم ترین اقدام؛ تلاش برای به اشتراک گذاری تجربه ها و یادگرفته ها است که همه بتوانیم از یکدیگر یاد بگیریم و در مسیر بهبود قدم های محکم تری برداریم. بنابراین همه کسانی که دارای دانش و تجربه عملی در بیمارستان ها هستند می توانند در این وبسایت مشارکت داشته باشند و نمونه های عملی و موردی خودشان را با دیگران در میان بگذارند.

 

 

راه های ارتباطی ما:

ایمیل                       healthcareimprovement.ir@gmail.com

شبکه آپارات             [button color=”blue” size=”small” link=”http://www.aparat.com/healthcareimprovement.ir” target=”blank” ]مشاهده آپارات[/button]

 

هم چنین شما می توانید با تکمیل فرم زیر با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *