درباره ما

بهبود کیفیت همیشه دغدغه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده و هست. در طول سالیان اخیر موضوع بهبود کیفیت به روش‌های مختلف مورد توجه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی از یک سو به عنوان سیسات گذاران اصلی سلامت جامعه و بیمارستان‌ها از سوی به عنوان ارائه دهندگان خط مقدم خدمات بوده است. واحد رسیدگی به شکایات، واحد صدای مشتری، دفتر تعالی بالینی، واحد صدای مشتری، دفتر حاکمیت بالینی و دفتر بهبود کیفیت نام‌هایی هستند که در این سال‌ها وقتی اسمی‌از بهبود می‌آید همه شنیده ایم.

بهبود کیفیت یک مسیر است که به دلیل پیچیدگی‌های خدمات و مراکز خدمات سلامت باید بگوییم مسیر پیچیده ای است در نتیجه نیاز به توجه و برنامه ریزی‌های دقیقی دارد تا نهایتا بیمارستان در مسیر بهبود قرار گیرد

با توجه به اهمیت بهبود کیفیت در بیمارستان‌ها و نیاز به وجود اطلاعات بومی‌و کاربردی در این زمینه هدف وبسایت بهبود خدمات سلامت ارتقای سطح دانش و مهارت‌های بهبود کیفیت مراکز درمانی و کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند به ویژه مدیران بیمارستان و مسئولان بهبود کیفیت است

هدف وبسایت بهبود خدمات سلامت ارتقای سطح دانش و مهارت‌های بهبود کیفیت مراکز درمانی و کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند به ویژه مدیران بیمارستان و مسئولان بهبود کیفیت است تا بیمارستان‌ها بتوانند در مسیر تحقق استانداردهای اعتباربخشی موثرتر عمل کنند

برای رسیدن به این هدف، مهم ترین اقدام؛ تلاش برای به اشتراک گذاری تجربه‌ها و یادگرفته‌ها است که همه بتوانیم از یکدیگر یاد بگیریم و در مسیر بهبود قدم‌های محکم تری برداریم. بنابراین همه کسانی که دارای دانش و تجربه عملی در بیمارستان‌ها هستند می‌توانند در این وبسایت مشارکت داشته باشند و نمونه‌های عملی و موردی خودشان را با دیگران در میان بگذارند.

 

 

راه‌های ارتباطی ما:

ایمیل                       healthcareimprovement.ir@gmail.com

شبکه آپارات             مشاهده آپارات

 

هم چنین شما می‌توانید با تکمیل فرم زیر با ما در تماس باشید

پایگاه بهبود خدمات سلامت/ کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و بازنشر مطالب آن با ذکر منبع مجاز است.

لینک دانلود تمامی محصولات مجازی بلافاصله پس از پرداخت آنلاین نمایش داده می شود و امکان دانلود محصولات توسط خریدار همان موقع وجود دارد رد کردن